Garanție

Garanție

Garanție la aer condiționat și returnarea bunurilor

Acordăm o atenție deosebită calității echipamentului furnizat, astfel încât garanția oficială este valabilă pentru toate tipurile de bunuri. În cazul în care aparatul dumneavoastră de aer condiționat sa rupt brusc, sunați la numărul de telefon: + 373-79-03-03-44 sau contactați-ne prin e-mail: smart.climat@mail.ru 

După finalizarea aplicației, specialiștii de reparații vor veni la dumneavoastră și inspectați dispozitivul pentru defecțiuni. Dacă dauna se dovedește a fi serioasă și va fi imposibil să o reparați imediat, dispozitivul va merge la centrul de service, unde vor fi efectuate reparații complete.

În majoritatea cazurilor, perioada de reparații în garanție este de la 12 la 15 zile, dar în cazuri deosebit de dificile, timpul poate fi prelungit la 20 de zile. După finalizarea tuturor activităților de reparații, nu va trebui să ridicați echipamentul personal și să-l instalați pe loc - specialiștii noștri vor face totul înșiși.

Garanție la sistemele de aer condiționat

Diferitele grupuri de produse sunt supuse unor perioade de garanție diferite, depinde de producător. În medie, garanția variază de la 1 an la 5 ani. Și dacă în acest timp aparatul de aer condiționat a început să funcționeze cu încălcări sau a încetat să funcționeze complet, atunci echipamentul este supus unei rezolvări grave. Repararea la garanție este posibilă numai în acele cazuri în care eșecul a avut loc din cauza vina producătorului și nu din cauza acțiunilor cumpărătorului.

La efectuarea unei achiziții, vânzătorul este obligat să elibereze un certificat de garanție completat, care trebuie să indice perioada de garanție și numele companiei care vinde aerul condiționat.

Atunci când solicitați o garanție, echipamentul trebuie să fie fără defecte și trebuie să respecte echipamentul specificat în specificația tehnică. Pentru a evita cazuri neprevăzute, prezența defectelor externe și interne trebuie verificată imediat înainte de cumpărare.

O verificare a performanței dispozitivului are loc numai în prezența cumpărătorului, după care toată responsabilitatea pentru întreținerea aparatului de aer condiționat este eliminată de la cumpărător și trece în mâinile noastre.

Repararea garanției nu este posibilă în următoarele situații:

Încălcarea regulilor de funcționare
Lipsa unei întrețineri în timp util
Găsirea obiectelor străine în interiorul casetei de dispozitiv
Influența produselor chimice asupra funcționării sistemului
Conectarea echipamentelor la rețeaua electrică cu tensiune necorespunzătoare
Efect mecanic asupra carcasei și pieselor interne dispozitivul
Realizarea activităților de reparații de către persoane care nu au astfel de drepturi
Acțiuni care încalcă instrucțiunile specificate în instrucțiuni, A fost un eșec

Returnarea bunurilor

Toate condițiile pentru returnarea produselor complexe din punct de vedere tehnic, la care aparține sistemul de climatizare, sunt prevăzute în legea 'Privind protecția consumatorului':

dispozitivele climatice sunt returnate numai după ce au fost date rezultatele examinării inadecvării bunurilor de utilizare, Dacă ambalajul original este reținut și lipsit de defecte, acesta trebuie returnat în termen de 14 zile de la data cumpărării.
La întoarcere, toate marcajele, etichetele și instrucțiunile trebuie păstrate uu instrucțiuni de utilizare a dispozitivului

Instalarea echipamentului Garanție

Toate echipamentele climatice achiziționate direct de la compania noastră sunt supuse unei garanții pentru instalare, care corespunde garanției generale de la producător. Pentru echipamentele care nu au fost achiziționate în compania noastră, perioada de garanție pentru lucrările de instalare este de 1 an.

Expert de apel fals

Dacă, la plecarea specialiștilor, sa stabilit că echipamentul funcționează corespunzător sau au apărut disfuncționalități ale echipamentului din cauza vina cumpărătorului, nu producătorului, atunci costul unui astfel de apel este plătit în sumă de 200 lei.