CONCURS NAȚIONAL A CELOR MAI RECUNOSCUTE MĂRCI COMERCIALE DIN MOLDOVA

Felicitări mărcii Smart Climat pentru victoria obținută în Concursul Mărcilor Recunoscute Notorium ediția a IV-a!
Evenimentul NOTORIUM, reprezintă un concurs național, la a patra ediție, unde participă circa 4000 de mărci comerciale, la 45 de categorii și circa 150 de subcategorii de produse și servicii, care vor fi  recunoscute de public, prin voting securizat şi transparent, în regim online și ceremonia de decernare a distincțiilor – Trofeul, medaliile NOTORIUM AWARDS și dreptul de folosire a logo-ului Votat Marcă Recunoscută ®, anul curent avînd în calitate de partener și AGENȚIA DE STAT PENTRU PROPRIETATEA INTELECTUALĂ (AGEPI) .
Concursul durează 33 zile, va avea circa 10 mln afișări online si mai mult de și 100.000 de vizitatori unici ai site-ului www.notorium.md
Scopul Concursului NOTORIUM este de a indentifica cela mai recunoscute mărci comerciale de către public şi promovarea învingătorilor concursului.
 
AVANTAJELE DREPTULUI EXCLUSIV DE UTILIZARE A LOGO-ULUI «VOTAT MARCĂ  RECUNOSCUTĂ ®» ȘI A DISTINCȚIILOR NOTORIUM TRADEMARK AWARDS PENTRU CREȘTEREA VÎNZĂRILOR, ÎNCREDERII ȘI LOIALIZAREA CLIENȚILOR:

   

 

Conform studiului realizat de Xplane Market Research Agency:
- 70% din consumatorii moldovenii probabil ar cumpăra un produs sau serviciu ce poartă logo-ul “VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ ®“
- 59% din consumatorii moldovenii vor avea încredere în produsele sau serviciile ce poartă logo-ul “VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ ®“
- 20% creșterea vînzărilor pentru produsele sau serviciile ce poartă logo-ul “VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ ®“
- creșterea loialităţii consumatorilor moldovenii în produsele sau serviciile ce poartă logo-ul “VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ ®“
Toate Articolele